fbpx

1. Bendrosios nuostatos. 

   1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje. 

   1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu. 

   1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę: 

      1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 

      1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; 

      1.3.3. juridiniai asmenys; 

      1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai. 

   1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje. 

   1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Pardavėjo taisyklėmis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“ (žr. 5 punktą „Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai“). 

   1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje. 

2. Asmens duomenų apsauga. 

   2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali: 

      2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje – įvesdamas registracijoje prašomus duomenis; 

      2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje. 

   2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą. 

   2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais. 

   2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti. 

   2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų. 

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai. 

   3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka. 

   3.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, atsisakyti Sutarties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo, pranešdamas apie tai raštu Pardavėjui bei grąžinti tinkamos kokybės Prekę, (apie tai plačiau 8.2 punkte). 

   3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama. 

   3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą. 

   3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. 

   3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis. 

   3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų. 

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai. 

   4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis. 

   4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją. 

   4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje. 

   4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu. 

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai. 

   5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę. 

   5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu. 

   5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais, įskaitant PVM. 

   5.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų: 

      5.4.1. atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis apmokėjimas pasinaudojant Pirkėjo naudojama el. bankininkystės sistema. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šia atsiskaitymo forma, turi būti pasirašęs el. bankininkystės sutartį su vienu iš žemiau nurodytų bankų: SEB bankas; AB „Swedbank“; „DNB Nord“ bankas; „Danske“ bankas; „Nordea“ bankas. Pinigus Pirkėjas perveda į el. parduotuvės atsiskaitomąją sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka atitinkamam bankui, kadangi visos piniginės operacijos vyksta banko el. bankininkystės sistemoje. 

   5.5. Pirkėjas įsipareigoja už prekes sumokėti nedelsiant. Tik gavus apmokėjimą už prekes pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo terminas. 

   5.6 Minimali krepšelio suma – 10 eur. Mažesne suma užsakymai nepriimami. 

6. Prekių pristatymas. 

   6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. 

   6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 

   6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris). 

   6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. 

   6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. 

   6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. Gavus prekę ar ją pristačius kurjeriui, Pirkėjas privalo apžiūrėti ar nėra gamyklinių, ar kitų su transportavimu susijusių pažeidimų. Pastebėjus pažeidimus, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją raštu per kuo trumpesnį laiką, tačiau ne ilgiau nei per 24 valandas laiko nuo prekės priėmimo; Gavus prekę, kuri yra nepilnos komplektacijos, Pirkėjas privalo informuoti Pardavėją raštu per kuo trumpesnį laiką, tačiau ne ilgiau nei per 24 valandas laiko nuo prekės priėmimo. Neinformavus apie tokius trūkumus Pardavėjo, visais atvejais bus traktuojama, kad prekė buvo pristatyta pilnos komplektacijos. 

   6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente. 

   6.8 Pirkėjas turi patikrinti gautas prekes ir pastebėjęs matomus prekės pažeidimus kreiptis į pardavėją per 24 valandas nuo prekės gavimo, kitais atvejais prekės pažeidimas neužskaitomas ir laikoma, jog prekė buvo sugadinta pirkėjo – išskyrus gamyklinį broką, dėl jo gali kreiptis klientas ir vėliau. 

7. Prekių kokybės, garantijos. 

   7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. 

   7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių. 

   7.3. Pardavėjas prekėms suteikia 24 mėnesių garantiją prekėms, išskyrus tam tikras įstatymuose numatytas išimtis. Norėdamas pasinaudoti garantija, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu 

8. Prekių grąžinimas ir keitimas. 

   8.1. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos bei grąžinamos remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimais ir šiomis Taisyklėmis. Nekokybiškas prekes arba prekes su defektais įsipareigoja atsiimti pats pardavėjas, jeigu dėl prekės nekokybiškumo arba broko pirkėjas susisiekė per parą laiko. O jeigu pirkėjas nori grąžinti prekę dėl spalvos, dydžio (nors prekės aprašyme viskas buvo nurodyta tiksliai) arba dėl to jog prekė nepateisino lūkesčių – klientas pats grąžina prekę. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. 

   8.2. Norėdamas grąžinti  prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų (išskyrus prekes gautas su defektais arba sugadintas transportavimo metu, dėl jų būtina susisiekti per parą nuo prekių gavimo (išskyrus gamyklinius brokus) ) nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis (priežasties nurodyti neprivaloma). 

   8.3. Pirkėjui grąžinant kokybiškas prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 

      8.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; 

      8.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 

      8.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 

      8.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo; 

      8.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą. 

   8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos. 

   8.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę (išskyrus gamyklinį broką), Pardavėjas įsipareigoja pats iš pirkėjo atsiimti tokias prekes (jeigu pirkėjas dėl šių problemų susisiekė paros bėgyje po prekės gavimo) ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus. 

   8.6. Gražinant prekes, jas privaloma pristatyti per kurjerius į vietą (Žygio g. 97, Vilnius). Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį aptarnavimą, apmoka Pirkėjas; Pinigai už prekę grąžinami pavedimu į sąskaitą, kurią nurodo pirkėjas. Jeigu išsiuntėte per Lietuvos paštą, siunta privalo būti pristatytą tiesiogiai į Žygio g. 97, Vilnius. Po prekės grąžinimo, prekė būna tikrinama dėl naudojimo žymių, ar pilna komplektacija, ir tada yra grąžinami pinigai. Tai gali užtrūkti ir iki 5 darbo dienų

9. Prekių garantinis taisymas. Pristatant prekes į garantinį taisymą būtina pateikti pirkimo dokumentus, sąskaitą faktūrą arba kurjerio Venipak išduodama mokėjimo kvitą. 

   9.1.Pirkėjas prekę į garantinį centrą turi pristatyti pilnos komplektacijos bei pageidautina su originalia pakuote. Bet kuriuo atveju prekę būtina pristatyti tokios komplektacijos kad ją galima būtų patikrinti (maitinimo šaltinis būtinai turi būti pristatytas kartu). 

   9.2 Garantija nėra taikoma šiais atvejais:

  • nebuvo laikytasi prekės eksploatavimo instrukcijos;
  • atsiradę defektai atsirado dėl vartotojo kaltės;
  • prekė buvo ardyta arba mechaniškai pažeista;
  • gedimas atsirado dėl pašalinių daiktų patekusių į mechanizmą (skysčiai, medžiagos ir pan.);
  • prekė kuri skirta naudoti buityje (namuose, šeimos naudojimui) buvo naudotas verslo veiklai vykdyti, gamybiniais tikslais, kurie neatitinka prekės paskirties;
  • įprastai susidėvinčioms įrenginio dalims;
  • kada pirkėjas nepateikia jokio pirkimo dokumento (kuris kartu yra ir prekės garantiniu talonu);
  • įranga buvo taisyta neautorizuotame serviso centre.

   9.3. Prekė garantiniam taisymui priduodama adresu – Draugystės pr. 25, Šiauliai. Prekę gali priduoti kurjeriu arba registruota pašto siunta, būtinai pasitikslinus jog prekė bus pristatyti mums į vietą. Kartu su prekę turi būti laisva forma pridėtas užpildytas lapas kur bus nurodyta prekės pridavimo priežastis, bei kartu pridėtas prekės pirkimo kvitas (sąskaita faktūra arba kurjerio Venipak mokėjimo talonas). 

   9.4. Prekės turi būti priduotos išrinktos, be jokių skysčių viduje, visa komplektacija bei savo gamykline pakuote. 

   9.5. Visas prekių transportavimo išlaidas į garantinį centrą apmoka pats pirkėjas. Bet pirkėjas turi teisę pasinaudoti mūsų Venipak kurjerių tarnyba ir grąžinti prekes pigiau, negu tiesiogiai kreipiantis dėl kurjerių paslaugų į kurjerių tarnybas. 

   9.6. Prekės taisymas dažniausiai užtrunka iki dviejų savaičių, išskyrus tuos atvejus, kada prekė būna siunčiama pačiam gamintojui – tokiu atveju gali užtrūkti iki mėnesio laiko. 

   9.7. Pirkėjas turi teisę nurodyti terminą (apie 14 dienų), per kurį neatsiimta prekė po garantinio taisymo yra utilizuojama. Kadangi prekių iš taisyklos nesandėliuojame, neturime tam galimybės. 

   9.8.Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką. 

10. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.  

   10.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo. 

   10.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve. 

   10.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju. 

   10.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta. 

   10.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja. 

   10.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius. 

   10.7. Pirkėjas privalo padengti Pardavėjo patirtas išlaidas, t.y. transportavimo išlaidas į abi puses (Prekės transportavimą Pirkėjui ir atgal Pardavėjui) ir administravimo išlaidas – 4 € (keturis eurus), kai Pirkėjas nepriima Kurjerio siuntinio ne dėl kurjerio pristatymo kaltės, o dėl savo blogų duomenų nurodymo arba piktybinio siuntos užsisakymo ir jos piktybinio nepriėmimo, bei ignoravimo mūsų pastangų susisiekti su klientu dėl jo užsakytos prekės pristatymo. 

11. Rinkodara ir informacija. 

   11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas. 

   11.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento. 

   11.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis. 

   11.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais telefonais ir el. pašto adresais. 

   11.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų. 

12. Baigiamosios nuostatos. 

   12.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais. 

   12.2. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, savo prašymą/skundą dėl imuperku.lt įsigytos prekės Pirkėjas (fizinis asmuo, vartotojas) gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 85 262 67 51, faks. (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.